ביצעתי הזמנה, קיבלתי את המוצר אבל אני לא מעוניין בו. מה אפשר לעשות?
בשבועיים הראשונים שלאחר ההזמנה, תוכלו ליצור איתנו קשר ולבקש להחזיר או להחליף מוצר – אנחנו נשלח אליכם שליח, על חשבוננו! שיחליף לכם את המוצר/יאסוף מכם את המוצר.

איך אורזים את הפריט שרוצים להחזיר?
חשוב להחזיר אותו לקרטון המקורי ולסגור היטב או במקרה וקיבלתם בשקית להפוך את השקית ולהשתמש בפס הדבק הפנימי.

איך אקבל את הכסף חזרה?
ברגע שהמוצר הגיע אלינו והוא אכן חדש ובאריזה המקורית אנחנו נזכה אותך בדרך בה שילמת- כרטיס אשראי או PayPal.

אנחנו מקבלים חזרה אך ורק מוצרים חדשים אשר לא נעשה בהם שימוש כלל והם ארוזים באריזה המקורית שלהם!